Dostawa / Płatność

1. PŁATNOŚCI:

Numer konta do wpłat za zamówienia: 87 1140 2004 0000 3902 6848 4753

Dane do przelewu: P.W. AKCILA, Łuszczów Drugi 24, 20-258 Lublin 62

Nasz bank: BRE BANK (mBank)

SWIFT: BREXPLPWMBK

 

2. DOSTAWA:

Informacje o wysyłce firmami kurierskimi

 

Dywany, wykładziny, chodniki o szerokości (krótszy bok) poniżej 200cm wysyłamy zwinięte w rulon, natomiast powyżej tej szerokości są składane w kostkę (powyższe działanie jest spowodowane wymogami firmy kurierskiej).

Złożenie w kostkę nie ma negatywnego wpływu na stan dywanu czy wykładziny. Jeżeli otrzymasz towar spakowaną w kostkę należy go rozłożyć, zwinąć w rulon i zostawić na 24 godziny, po tym czasie rozłożyć na powierzchni płaskiej niczym nie przystawiając, aby mógł się rozprostować.

Towar doręczany przez kuriera jest pod drzwi klienta.

Przesyłki doręczamy za pośrednictwem firm kurierskich: UPS, GLS oraz DPD

 

Informacje o wysyłce PACZKOMATY INPOST:

 

Gdy Twoje zamówienie dotrze już do wybranego Paczkomatu, otrzymasz mailem i smsem powiadomienie wraz z kodem dostępu i krótką instrukcją.

Odbierz swoją przesyłkę w ciągu 3 dni o dogodnej dla Ciebie porze. Paczkomaty są do dyspozycji 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

 

Informacje o wysyłce firmą ROHLIG SUUS

 

Dywany,wykładziny, chodniki do wysyłki zwijane są w rulon 2m, 3m lub 4m bądź układany na palecie.

Towar doręczany spedycją jest pod adres klienta, kierowca nie ma obowiązku wnoszenia towaru pod drzwi ze względu na ich gabaryty i wagę.

 

Czas oczekiwania na przesyłkę:

 

Złożone zamówienie w naszym sklepie zostanie wysłane do Ciebie w ciągu 24-72 godzin.

Doręczenie przesyłka nastąpi w ciągu 24-48 godzin (dotyczy to przesyłek wysłanych kurierem UPS, GLS i DPD)  i 48-72 godz. (dotyczy to przesyłek wysłanych firmą spedycyjną ROHLING SUUS).

Jeśli zamawiasz klika produktów w naszym sklepie o różnym czasie realizacji, wyślemy je po skompletowaniu wszystkich produktów do 72 godzin.

 

Jeżeli nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia w deklarowanym terminie zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany.

 

 

Monitorowanie swojej paczki:


Po nadaniu przez nas paczki otrzymują Państwo e-maila z jej numerem, dzięki któremu istnieje możliwość monitowania tej paczki

na stronie UPS, lub pod linkiem:
http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx

 

na stronie GLS lub pod linkiem: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

 

na stronie DPD lub pod linkiem: https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Zlokalizuj-przesylke

 

oraz na stronie SUUS pod linkiem https://wb.suus.com/druid.php?m=project&picker=1&s=Tracking

 

Odebranie paczki od kuriera:

 

Prosimy o sprawdzenie czy paczka podczas transportu nie została uszkodzona, w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń prosimy spisać protokół szkody.

Prosimy również o kontakt z naszą firmą w celu zgłoszenia uszkodzenia przesyłki.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel