Dostawa / Płatność

1. PŁATNOŚCI:

Numer konta do wpłat za zamówienia: 87 1140 2004 0000 3902 6848 4753

Dane do przelewu: P.W. AKCILA, Łuszczów Drugi 24, 20-258 Lublin 62

Nasz bank: BRE BANK (mBank)

SWIFT: BREXPLPWMBK

 

2. DOSTAWA:

Informacje o wysyłce firmą kurierką UPS

 

Dywany, wykładziny, chodniki o szerokości (krótszy bok) poniżej 100cm wysyłamy zwinięte w rulon, natomiast powyżej tej szerokości są składane w kostkę (powyższe działanie jest spowodowane wymogami firmy kurierskiej).

Złożenie w kostkę nie ma negatywnego wpływu na stan dywanu czy wykładziny. Jeżeli otrzymasz towar spakowaną w kostkę należy go rozłożyć, zwinąć w rulon i zostawić na 24 godziny, po tym czasie rozłożyć na powierzchni płaskiej niczym nie przystawiając, aby mógł się rozprostować.

Towar doręczany przez kuriera jest pod drzwi klienta.

 

Informacje o wysyłce firmą ROHLIG SUUS

 

Dywany,wykładziny, chodniki do wysyłki zwijane są w rulon 2m, 3m lub 4m bądź układany na palecie.

Towar doręczany spedycją jest pod adres klienta, kierowca nie ma obowiązku wnoszenia towaru pod drzwi ze względu na ich gabaryty i wagę.

 

Czas oczekiwania na przesyłkę:

 

Złożone zamówienie w naszym sklepie zostanie wysłane do Ciebie w ciągu 24-72 godzin.

Doręczenie przesyłka nastąpi w ciągu 24-48 godzin (dotyczy to przesyłek wysłanych kurierem UPS)  i 48-72 godz. (dotyczy to przesyłek wysłanych firmą spedycyjną ROHLING SUUS).

Jeśli zamawiasz klika produktów w naszym sklepie o różnym czasie realizacji, wyślemy je po skompletowaniu wszystkich produktów do 72 godzin.

 

Jeżeli nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia w deklarowanym terminie zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany.

 

 

Monitorowanie swojej paczki:


Po nadaniu przez nas paczki otrzymują Państwo e-maila z jej numerem, dzięki któremu istnieje możliwość monitowania tej paczki na stronie UPS, lub pod linkiem:http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx

oraz na stronie SUUS pod linkiem https://wb.suus.com/druid.php?m=project&picker=1&s=Tracking

 

Odebranie paczki od kuriera:

 

Prosimy o sprawdzenie czy paczka podczas transportu nie została uszkodzona, w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń prosimy spisać protokół szkody.

Prosimy również o kontakt z naszą firmą w celu zgłoszenia uszkodzenia przesyłki.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel