Dostawa i Płatność
1. PŁATNOŚCI:
Numer konta do wpłat za zamówienia: 86 1140 2004 0000 3502 8320 9955
Dane do przelewu: AKCILA Sebastian Bochniarz sp.k., Diamentowa 3, 20-447 Lublin
Nazwa bank: mBank
2. DOSTAWA:
Informacje o wysyłce firmą kurierką: GLS, DPD, POCZTEX
Dywany, wykładziny, chodniki o szerokości (krótszy bok) poniżej 200cm wysyłamy zwinięte w rulon, natomiast powyżej tej szerokości są składane w kostkę (powyższe działanie jest spowodowane wymogami firmy kurierskiej).
Złożenie towaru na czas transportu nie ma negatywnego wpływu na stan dywanu czy wykładziny. Po otrzymaniu przesyłki należy towar ROZŁOŻYĆ, ZWINĄĆ W RULON I ZOSTAWIĆ NA 24 GODZINY. Następnie trzeba ROZWINĄĆ I NICZYM GO NIE PRZYKŁADAĆ DO MOMENTU CAŁKOWITEGO ROZPROSTOWANIA.
Towar doręczany przez kuriera jest pod drzwi klienta.
Wykładzina PCV o szer. 250cm wysyłamy firmą kurierską DPD.
Informacje o wysyłce do paczkomatu: INPOST, POCZTEX
Przesyłki wysyłamy w ciągu 24 godz., możesz odebrać przesyłkę o dowolnej porze w wybrany przez Ciebie paczkomacie.
Informacje o wysyłce firmą spedycyjną ROHLIG SUUS i Ambro Express
Dywany, wykładziny, chodniki do wysyłki zwijane są w rulon 2m, 3m lub 4m bądź układany na palecie.
Towar doręczany spedycją jest pod adres klienta, kierowca nie ma obowiązku wnoszenia towaru pod drzwi ze względu na ich gabaryty i wagę.
Czas oczekiwania na przesyłkę:
Paczki wysyłane są w ciągu 24-48h od złożenia zamówienia.
Paczki z indywidualnymi zamówieniami wysyłane są w ciągu 48h.
Nakładki schodowe wysyłane są w ciągu 72h.
Przypominamy, aby zawsze doliczyć do podanych czasów, dodatkowy czas doręczenia paczki przez kuriera.
Monitorowanie swojej paczki:
Po nadaniu przez nas paczki otrzymują Państwo e-maila z jej numerem, dzięki któremu istnieje możliwość monitowania tej paczki na stronie firm kurierskich:
https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek
https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
https://emonitoring.poczta-polska.pl
https://wb.suus.com/druid.php?m=project&picker=1&s=Tracking
https://ambroexpress.pl/sledzenie-przesylek/
Odebranie paczki od kuriera:
Prosimy o sprawdzenie czy paczka podczas transportu nie została uszkodzona, w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń prosimy spisać protokół szkody.
Prosimy również o kontakt z naszą firmą w celu zgłoszenia uszkodzenia przesyłki.